Yomra Belediye Başkanı Mustafa Bıyık, belediyenin mali durumu hakkında önemli bir açıklamada bulundu.
Başkan Bıyık, Yomra Belediyesi’nin ve belediyeye bağlı iştirak şirketlerinin hiçbir kamu kurumuna, vergi dairesine veya Sosyal Güvenlik Kurumu’na (SGK) borcu olmadığını duyurdu.
BaÅŸkan Bıyık, göreve geldikleri günden itibaren mali disipline büyük önem verdiklerini vurgulayarak, “Belediyemizin ve baÄŸlı ÅŸirketlerimizin herhangi bir kuruma borcu bulunmamaktadır. Bu konudaki hassasiyetimiz, bugünden sonra da aynı kararlılıkla devam edecektir,” ifadelerini kullandı.
Öte yandan Yomra Belediyesi’nin mali durumun gösteren pankart, belediye binasına asılarak vatandaÅŸlarla paylaşıldı.

kaynak: yomrahaberleri.com

